Direktlänk till inlägg 16 december 2010

God morgon!

Av Javiera - 16 december 2010 10:14

Har precis käkat en brak frukost ja och lilla malle och vår katt tussilago...

Jag åt en mega stor portion gröt (blää   ) som ja egentigen hatar men konstigt nog fick cravings för helt plötslingt!

3 smörgåsar med ost och marmelad, 1 blodapelsin, ett kokt ägg och ett glas juice.

Det var alltså malle som tvinga mej annars skulle han sparka ihjäl mig!


Han sparkas oftast på morgonen när han e hungring och på kvällen när jag vill sova... Han verkar tima in rätt bra när ja e extra trött oxå.

Men hellre de än att han inte rör sig alls!

Kännde nämligen så en hel dag förra veckan och både jag och johan höll på att bajsa på oss av rädsla!


Lyckligtvis så rörde han sig massor påkvällen den dan efter att ja druckit en halv liter is kall saft.


Barnmorskan säger att jag vid det här laget borde känna honom minst 1 gång om dan annars får ja åka in på ul. Men eftersom vi va så nojjiga härromdan kanske han visst rörde sig bara att ja inte kände de för att jag var alldeles för upptagen med att vara orolig.


Men nu har jag några knep för att få han att rör på sig om jag skulle bli orolig, dels kall dricka, sätta hå rå hög musik som ja inte gillar och buffa lite på magen.


Nää mina vänner nu ska jag faktiskt inte vara lat idag, mamma som läste mitt inlägg från igår vill inte att jag sitter på mitt arsle idag igen så hon har tvingat mig att följa med till Nacka forum å det tänker jag minsann göra!


Får se om vi kommer därifrån bara....


pussilago på er allihopa!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Javiera - 22 april 2012 21:40

Goder Afton!Vill börja med att säga att ni får ha överseende med att jag älskar att påbörja 1miljon olika projekt på en och samma gång, vilket oftast resulterar i att jag väldigt sällan avslutar dem :SJag har alla intentioner i världen men det går of...

Av Javiera - 19 april 2012 03:18

Detta är min berättelse om hur det är att leva med ett osynligt handikapp och hur jag fått vardagen att fungera för mig och min familj. Där den ena dagen aldrig är den andra lik och hur jag hållt mig ombord på berg och dal banan, trots stormvindar, ...

Av Javiera - 18 december 2010 14:36


Igår hann ja inte blogga så mkt jag och min underbaraste var nämligen på musikal. Vi va och kolla på cub 27 på maxim teatern. En jävla bra föreställning va det minsann!      Föreställningen va en tidig julklapp till min underbaraste som va he...

Av Javiera - 16 december 2010 18:24


Måste bara säga att jag haft en rätt mysig dag trots allt... Mötte upp lilla mamis på nacka forum och vi gick runt och kolla klappar och åt en mysig lunch ihop... Jag älskar min lilla mamma som vet va hon ska säga/göra för att få en att må bra oc...

Av Javiera - 16 december 2010 18:15

Blir såååå jävla trött på all byråkrati! Har ju sedan 18 nov varit halvt sjukskriven och ha fortfarande ej fått nå svar från fk om jag är bevilljad sjukpenning eller inte. Nu har jag suttit i telefon kö i 35 min!!!! Och inte fan blev ja klokare...

Presentation


1 år och en jäkla massa djupa andetag senare....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lilla Malcom


Ovido - Quiz & Flashcards